۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۱۴

جراره:

ابعاد بین المللی جشنواره خلیج فارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد

ابعاد بین المللی جشنواره خلیج فارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نماینده منتخب مردم بندرعباس در مجلس نهم بر لزوم توجه بیشتر نسبت به ابعاد بین المللی جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم جراره ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران برگزاری دومین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس را عامل فرهنگی مهمی در دفاع از هویت خلیج فارس دانست و افزود: باید در جهت شناساندن هر چه بیشتر خلیج فارس به عنوان مهد تمدن بشریت تلاش هایی صورت گیرد که برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری از جمله مهمترین راهکارها در این مسیر است.

وی تصریح کرد: شناساندن ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی، هنری و علمی خلیج فارس به جهانیان امری ضروری است.

نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس نهم بر سرمایه گذاری هر چه بیشتر در ابعاد بین المللی جشنواره خلیج فارس تاکید کرد و اظهار داشت: این سرمایه گذاری در ابعاد بین المللی به این خاطر قابل اهمیت است که دشمنان سعی دارند اذهان عمومی مردم جهان را نسبت به مسئله خلیج فارس مخدوش کنند و این وظیفه ما ایرانیان است که توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

جراره ادامه داد: برگزاری جشنواره خلیج فارس در هرمزگان اقدام ارزشمندی است که می تواند مقدمه ای برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی وهنری در مقاطع دیگر سال باشد و در نهایت هرمزگان را به عنوان یک استان فرهنگی در کشور معرفی نماید.

وی با اشاره به اینکه ایران  در دوران دفاع مقدس وتجاوز دریایی استکبار، شاهد جانفشانی های دریادلان هرمزگانی درپهنه خلیج فارس بوده است، عنوان کرد: لازم است درتمامی برنامه ریزی ها زنده نگه داشتن این پایمردی ها و برپایی یادمان ها مورد توجه قرارگیرد.

کد خبر 1585364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha